Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2009 23:53 - Наследствен казус
Автор: pitagorid Категория: Други   
Прочетен: 7842 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.08.2009 13:45


НАСЛЕДСТВО

В една държава съществувал следния

ЗАКОН ЗА НАСЛЕДСТВОТО:

Когато някой почине, наследството на починалия се разделя на няколко части, които се раздават на определени групи от живи наследници, а именно:

1-ва група - 25% получава СЪПРУГЪТ (СЪПРУГАТА)

2-ра група - 25% се разпределя между РОДИТЕЛИТЕ на починалия (независимо дали са истински или осиновители.)

3-та група - 20% се разпределя между ДЕЦАТА на починалия (независимо дали са истински или осиновени.)

4-та група - 10% се разпределя между БРАТЯТА и СЕСТРИТЕ на починалия (истински или преродени).

5-та група - 10% се разпределя между ВНУЦИТЕ на починалия.

6-та група - 5%  се разпределя между възрастните родители на починалия  (БАБИ И ДЯДОВЦИ).

7-ма група - 5%  се разпределя между братята и сестрите на родителите на починалия (ЧИЧОВЦИ, ВУЙЧОВЦИ и ЛЕЛИ) и братята и сестрите на СЪПРУГА (СЪПРУГАТА).

Всички наследници в дадена група, получават по равен дял, независимо колко на брой са те.

Когато в някоя група няма нито един наследник или те са вече починали, тази част се разпределя пропорционално между всички групи с по-висок ранг в поредицата

Когато вдовец (вдовица) сключи нов брак, децата и на двамата автоматически се осиновяват от новия (доведен) родител.

Веднъж при един адвокат дошъл клиент, който поставил пред него следният

КАЗУС

Преди време се ожених за една по-възрастна от мен, но добре запазена самотна вдовица, която нямаше други близки, освен една доста голяма дъщеря. Живеехме добре, но тъй като след смъртта на майка ми, моят баща остана без всякакви други роднини, бях принуден да го приема да живее при нас. Той беше запазен човек и тъй като остана без жена, започна да ухажва дъщеря ми и не след дълго в резултат на това тя взе, че забременя. За да не берем срама, той се ожени за нея. По този начин, изведнъж моята дъщеря ми стана майка, а баща ми - мой зет.

Жената на баща ми, т.е. дъщеря ми, която същевременно ми беше и втора майка, роди едно момче, което сега е на 13 години, и разбира се, то ми стана внук, а същевременно и брат.

Понеже жена ми е майка на втората ми майка, то тя ми стана баба. И така, аз съм едновременно мъж на жена си, а така също и неин внук. Вследствие на всичко това аз по един странен начин станах дядо сам на себе си, тъй като моята жена ми е баба, а пък аз съм естествено неин мъж т.е. мой дядо.

След време жена ми роди още едно момче, което сега е на 11 години. Това дете стана шурей на баща ми, а на мен пък естествено вуйчо, тъй като е брат на втората ми майка, а тя както знаете е моя дъщеря.

Преди няколко дни обаче, стана голямо нещастие. Баща ми и съпругата ми катастрофираха и баща ми загина на място. Два дни по-късно почина и съпругата ми.

Баща ми, съпругата ми и аз имахме еднакво състояние. Всеки от нас имаше по 10 000 таланта.

Твърдо съм решил след тази трагична случка, всичко което наследя от загиналите мои близки да го прехвърля директно на двете осиротели момчета поравно, а моето лично състояние да се разпредели след смъртта ми съгласно закона.

Господин адвокат,

Вълнува ме обаче следния въпрос:

Какво състояние ще притежават след моята смърт дъщеря ми (майка ми), синът ми (вуйчо ми) и внукът ми (брат ми)?

Кой от тях ще бъде най-богат при условие, че всичко което са наследили остане непокътнато?

Моля Ви господин адвокат, разрешете този казус!!!

 

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pitagorid
Категория: Други
Прочетен: 3332311
Постинги: 158
Коментари: 1059
Гласове: 3831
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031