Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2007 00:18 - Ина Григорова
Автор: dum Категория: Хоби   
Прочетен: 9657 Коментари: 18 Гласове:
1

Последна промяна: 21.10.2007 00:18


 Искай ме!
          Силно.
         Страстно.
           Лудо.
                 Бясно.
            Невъзможно...
                  ..много.
           Невъздържано.
                   ...Така.
            Необяснимо.
            Необхватно
                   ..много, ме искай!
              Безмълвно.
               Бездумно.
             С жест само.
               С мисъл...
               ...ми стига.
       С обичния блясък в очите.
         С поглед искай ме само.
     Невъобразимо много ме искай.
           С шепот ме искай.
      С обърната нагоре длан..
               с Усмивка...
            ..така ме искай
                С ума си.
             С тялото си.
             С душата си.
            Непоколебимо...
                          много..
                               ..... ме искай!

Луд ! Да луд те искам !
А аз ...аз - твоята лудост.
 

***

Ако се променя и поискам да бъда добра - значи ще бъда добра!
Ако повярвам, че красотата съществува - ще започна да я виждам.
Ако повярвам, че човешкото щастие и благополучие са възможни - ще се сремя към тях.
Ако оранжевото в света зависи от усмивката ми сутрин - ще се усмихвам всяка сутрин.
Ако знам, че един човек има нужда от помощ - значи ще му помогна.
Ако някой се нуждае от мене - значи ще бъда на негово разположение.
Ако едно добро ще направи някого макар и малко по-щастлив - значи ще направя добро!
Ако Те търся - значи ще те намеря...така както открих Нея, както прозрях Добротата! 


***


                 Защо не?

Защо когато обичам да не кажа, че обичам?
Защо когато искам да е до мене да не го повикам?
Защо когато искам да го целувам да стискам зъби?
Защо когато искам да говоря с него да мълча?
Защо когато искам да крещя от възторг, че е до мене да се правя на сдържана?
Защо като не искам да мога без него да си внушавам, че мога?
Защо когато той не разбира да не му обясня..пак и пак и пак?
Защо когато съм готова да простя, да не го направя?
Защо когато целия свят е в главата ми..да подбирам и да изхвърлям части от него..и да не мисля?
Защо когато искам да получавам да не си кажа какво именно искам?
Защо когато го няма да си внушавам..че ..ами да..няма го..сигурно не иска да е Тука?
Защо когато искам именно той да ме прегръща да търся заместители?
Защо когато ми коства просто едно - "искам те до мен", да го спестя?
Защо когато знам как ще съм щастлива да не направя Всичко Възможно, за да бъде така?
Защо не? 

***

Тема за ЛЮБОВТА ми/ви/ти/ни..

аз всяка година без пропуск пускам тема за свети валентин, без значение че вип и сол ше кажат, че шсе напиват и не знам си кво..
защото
IT IS ALL ABOUT LOVE
нищо, че има филми като closer - it"s all about love
нищо, че боли.. понякога.. то и като правиш салата и се порежеш боли.
нищо, че има край. всичко има.
нищо, че обекта на любовта се променя. всичко се променя.
анд
it"s all about love
всяко събуждане сутрин
всяко заспиване вечер
всеки звън на телефона
всяко приключване на работния ден
всеки план за гледане на кино
всяка нова дреха
всяко бързане за някъде
всяко докосване
всяка усмивка
всичко.. всичко е по-красиво, когато я има ЛюБовТа.
има повече от Смисъл.

и понеже аз съм замислена като един щастлив човек.
и понеже има толкова любов в мен.
искам само да напомня на всички ви, колко е хубаво да се живее с любов.
пожелавам ви.
любов.
на койято я няма - да я намери, създаде, отгледа, възпита.
на който я има - да я пази.
и цени.
твоята любов.
не нечия друга към теб.
Любовта в теб е това, което спира дъха..
тя е онова за което си струва.. всичко си струва.

it"s all about love!

пс:
на тебе мило мое момче - Много Те Обичам! 


http://missfix.hit.bg/frend.htm



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nav - Ех, Ина
21.10.2007 11:02
и нейното безвремно денонощие. От кога не се бях сещал.
Нещо подозрителен ми ставаш, както взе да ми нацелваш забравените страсти ))
цитирай
2. dum - Идея си нямам за страстите ти, но щом казваш.;)
21.10.2007 13:18
На мен Ина ми е стара приятелка. А интересното мислене ми е близко.
цитирай
3. eleni - мдааа...
21.10.2007 16:57
подозрителни сте и двамата, ако питате мен;)
цитирай
4. dum - eleni
22.10.2007 17:48
Много подозрителни ако питаш мен. Той едно ми говори, аз друго разбирам, но ти си знаеш как да се оправяш с него. )
цитирай
5. dum - Много хранително. )
22.10.2007 23:04
Ако изгори, ще нагарча.
цитирай
6. trevistozelena - я виж ти!
23.10.2007 19:59
добрата стара Ина:))) отдавна съм я признала за текстописка на песни ("Обсебен" е най-любовния текст,създаван някога) и автоматично - на чудна поезия. виж, в легендарните години на Егоист не я любех тъй страстно, както Нойзи....мъъъничко се губеше сред силните мъжки текстове, ама то си е така - една умна жена никога не може да бъде по-цветна от един умен мъж... факт.
поздрави за този постинг!!!
цитирай
7. dum - Я виж ти, trevistozelena мадона на хоризонта, пайсеее ;))))))
23.10.2007 22:14
Аз не харесвах мъжете в "Егоист", а именно Ина.
цитирай
8. nav - И аз, и аз ))
23.10.2007 22:57
Нойзи беше готин (сега не знам как е), въпреки мазния му мачо вид. Но пък Сашо Жеков ми беше крайно противен.

Между другото къде е Ина сега? Преди време чух че е в Щатите.
цитирай
9. trevistozelena - nav
23.10.2007 23:05
хахах и аз не харесвах особено Жеков - мааалко безличен ми идваше на фона на Нойзи. ама как така шъ го низнайш сега как е - че ти Maxim не четеш ли? същото надуто копеле си е и иронизира каквото му попадне пред очичките, следователно - продължавам да твърдя, че няма да го върна...хм...така да се каже:)
Ина май продължава да си е в Щатите...преди време някъде чух, че се била омъжила там (така че dum май я е изтървал....:))) )
чакайте да ви кажа по-интересното - напих се с бонбони! честна дума! ужас...ужас...:) от онези...черните с айриш крийма - бъкани са с алкохол, пък аз изядох 7 наведнъж:) преди малко спрях да се хиля. ама си ме бива, де, виж каква стройна реч вадя:)))
цитирай
10. eleni - уахахахаххахахха
24.10.2007 00:30
трябва да се пробва туй с бонбоните:)))
Нойзи дразнеше, а по онова време май никой друг не съумяваше да дразни аудиторията интелигентно. Ех, спомени...
цитирай
11. trevistozelena - eleni
24.10.2007 00:34
виж кво, още ме държат бонбоните, но трябва да заявя, че съвсем официално съм се изказвала, че Нойзи е единственият мъж, на когото бих направила страхопочитателно фелацио - това ще рече:без абсолютно никакви претенции за каквато и да била отплата в замяна.просто жест на преклонение и тва си е
цитирай
12. eleni - млъкниииииииииииии
24.10.2007 00:45
страхопочитателно фелацио
аххахахахахаххахаххахаххахахахахахахахах
ще ме задавиш от смях, бе, женаааааа
цитирай
13. nav - ;)
24.10.2007 06:02
Брех, тоя Нойзи Го е хванал как се води редовен полов живот без много напрягане. И то страхопочитателно. Аз обаче мисля да мина едни зърна пред него. Направо да ме ебат страхопочитателно. Само дано не го докарам до неговата масовост, че ще се спомина без време ))
цитирай
14. dum - Опс, тук било купон. ;) Как съм пропуснал бре ;)))))))
24.10.2007 17:16
Усещах аз едно страхопочитание да лъха от тази тревисто-опиянената персона, ама що не се възползвах? Докато се усетя, тя сигурно е изтрезняла.
цитирай
15. dum - за trevistozelena специално
24.10.2007 17:34
http://gallery.slovar.org.uk/details.php?image_id=1033&sessionid=54
цитирай
16. trevistozelena - dum
24.10.2007 18:07
пропусна, я. обаче понеже си така мил да ми предоставиш светлия лик на обекта на моето страхопочитание, нека ти намекна, че съвсем не съм приключила с бонбонките. оставих си предвидливо и за довечера, че и за утре вечер. защото гледам да не злоупотребявам:)
елени и нав - бога ми, къде ви се пустоса изящната словестност? малеееееи... тц тц тц.... :))))
цитирай
17. trevistozelena - eleni
24.10.2007 18:20
невероятна си! а аз само се чукам изтънчено....
цитирай
18. dum - Нарочно го правите. ;)))))))))))))))))))))
24.10.2007 18:34
Аз ще продавам билетчета на входа за публиката, а вие продължавайте. ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dum
Категория: Изкуство
Прочетен: 468102
Постинги: 124
Коментари: 326
Гласове: 3813
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930