Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2014 09:52 - Да се греши, да се прощава...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2907 Коментари: 7 Гласове:
31

Последна промяна: 15.04.2014 09:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
в живота често се налага...
Всъщност е съвсем човешко
за всеки да допусне грешка...
да разбере, да се поправи,
дори да иска да забрави...
да изясни докрай нещата,
да не се сърди на съдбата...
без страх за прошка да помоли,
ако пък прав е... да се бори...


image

Неизяснените неща причина са за много грешки,
те носят повече вина дори от думите човешки...
Неизяснените неща се крият дълго във душата,
съмнения и самота са техни спътници в съдбата...
Неизяснените въпроси обърквания все създават,
недоразбрани истини в тях се трудно разпознават.
Неизяснените неща на любовта откриват рана,
оставят своята следа дълбоко и неоправдано…
Неизясненото боли…картини ревностни рисува,
несъществуващи беди в съзнанието съществуват…
Човек неволно боледува от неизяснените неща,
а просто е... да се общува и изяснява същността,
да се разкрива истината...без колебание, без страх,
да се греши, да се прощава - човешко е… и не е грях.

stela50


image
Художник Daniel Gerhartz





Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - Да простя, за мен, винаги е било л...
15.04.2014 11:34
Да простя, за мен, винаги е било лесно, но трудното е да забравя.... Раните минават, но белезите остават......
цитирай
2. mt46 - Поздрав!...
15.04.2014 12:29
Въпросът е прост... и сложен... Според мен този, който е замъглил нещата, е редно да ги изясни...
цитирай
3. megg - " без страх за прошка да помоли"
15.04.2014 16:21
Чета, слушам музиката и ми се струва, че всеки звук се отронва като дума, като капка ... капка чиста вода; и съмненията, и самотата отмиват. И се чувстваш добре.
Поздравления, Таня!
цитирай
4. djani - Моралните дилеми...
15.04.2014 16:38
Са проблем на възвишените личности. Добре е, че все още ги има...
цитирай
5. stela50 - С благодарност към всички, които продължават
16.04.2014 16:38
да спират на моята страница, да четат, коментират...
да бъдат до мен...
Благодаря ви :
ivoki
mt46
megg
djani
За споделените мнения и добри думи...
Мег, мила... ти ме накара да се почувствам
не само добре, капката обич... толкова е важна !
Поздрав за всички, които през годините съм избрала
в "Любими" , с извинение, че напоследък не мога
да следя редовно публикациите им, но нито за миг
не съм ги забравила... Връщам се назад към първите
моменти в блога, чета коментарите, спомням си...
Това стихотворение, по-скоро размисли в рима
съм писала през 2010 г. Времето,свързано
изработването на Визитките на всички поети
в блога от Кушел, и за мое учудване
/никога не бях се включвала в тази група/
имах визитка с това мое писание, която много
си обичам и пазя за спомен...
Известно време ще отсъствам и може би няма
да мога да ви гостувам често, не ми се сърдете...
Имам подготвени постинги, които ще споделям,
когато е възможно, за да не ме забравите...
Желая ви хубави празници, много здраве и обич !
цитирай
6. kostadin - Да простиш включва и да забравиш
16.04.2014 18:41
Да простиш включва и да забравиш
цитирай
7. melin - Да човешко е да нараняваш, но и да ...
17.04.2014 19:56
Да човешко е да нараняваш, но и да прощаваш. Когато нараниш любим човек , и да прощаваш болката остава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17547902
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59863
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930