Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2014 14:56 - Хипократовата клетва – съвременен прочит!
Автор: arrow007 Категория: Новини   
Прочетен: 966 Коментари: 1 Гласове:
5



   

image

 

В името на Парите, Властта и Частните интереси, в името на всички които ми плащат за това, поемам върху себе си тази клетва!

На болния, който е дошъл при мене, ще гледам като на клиент, но не и като на пациент, ще му взема парите, и ще му предпиша такива лекарства, които да го поддържат болен, за да идва отново и отново, и да ми осигурява едни постоянни доходи , на мен и на цялата фармацевтична индустрия, до смъртта си.

Ако дойде случайно, някой здрав, то аз се задължавам да го разболея, за да стане зависим от мен и цялата фармацевтична индустрия.

Ако някой открие, такова лекарство, било то на билкова или каквато и да е друга основа, което да не предизвиква странични реакции и да излекува дадена болест, то аз се задължавам да докладвам на моите повелители, за да вземат те мерки и да унищожат тази заплаха за Световната здравна организация!

Ако някой, не иска да ползва услугите ни, и да плаща данъци, то аз съм длъжен да го докладвам за да бъде обявен за престъпник.

Ако някой води природосъобразен живот, той трябва да бъде обявен за назадничав и пречка за развитието на медицинската наука, и да бъде умъртвен по най-бърз начин.

Никога, няма да предавам, колега допуснал лекарска грешка независимо от последствията до които е довела.

Когато, посещавам пациети по домовете, аз ще всявам там страх и чувство за зависимост от лекарствата. Ще говоря сложно за да ме уважават и да ми се доверяват безпрекословно, и да пият отровите които им предписвам без да се замислят.

Ще работя за това, така да манипулираме хората, че те да не търсят алтернативни методи на лечение и здравословен живот.

Ще работя за създаването на частни здравноосигурителни фондове, като ще убеждавам хората, че това е единственото им спасение и път към качественно, но съответно скъпо здравеопазване.

Ще работя за намаляване броя на децата и  пенсионерите в България, защото те са ненужни и само тежат на обществото и държавата.

Ако изпълня тази клетва, без да я нарушавам, дано получа обещаното ми възнаграждение, за да водя охолен и изпълнен с наслади живот, като пазя тази клетва и не престъпя нищо от нея. Ако пък сторя обратното, нека ме сполети ранна смърт. 





Гласувай:
5



1. minevv - хахах
14.08.2014 14:59
аххаххаа
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arrow007
Категория: Бизнес
Прочетен: 442912
Постинги: 266
Коментари: 207
Гласове: 368
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031